xGallery hem don problemes/
 username   password   register lostpass
search
Dmoz Català
Main Menu
Principi
Mòdul/Fòrum
Més Recent
Més Vistos
Més Actius

Imatges
Submit
Popular
Més Valorat

Articles
Submit
Arxiu
Entrades

Lluna
FAQ
Descàrregues
Submit
Popular
Més Valorat

Anuncis
Enquestes
Enllaços
Submit
Popular
Més Valorat

Jocs
Informació

Lluna

Quart Minvant

Anuncis Classificats
Restitució 4 Columnes de Puig i Cadafalch
Campions
PuntuacióUsuari
Falldown92253jordir
Escriu bé14772Xola
Arkanoid75600jordir
Soapbubble742jordir
Hexxagon45bcoos
Endreça animals490gonix
Space Invaders39970JACAS
Balança17120jordir
Estel385JACAS
Bola va!1693Xola
Expandeix/Comprimeix

Expandeix/Comprimeix
/  Index Fòrum
   /  Mòduls
/  xGallery hem don problemes
Subscriu-te als Missatges
Cranon xGallery hem don problemes - 2004/2/9 11:53  
20
Passava per aquí

Tinc un error al veure les imategs en la meva galeria i no se com solucionarlo, el que ma frapat més esk tinc la mateixa configuració que la meva altre pàgina (mig abandonada) de JJIILT i tot i aixo no hem va, he probat tant m els arxius modificats (els k estic utilitzant ara) com els k no ho estan i no hi ha manera.

* Quan dic arxius modificats hem refereixos a les modificacions ens els arxius de la carpeta html_warp.

Si voleu veure el problema: http://usuarios.lycos.es/ferran1988//modules/xgallery/view_album.php?set_albumName=album02

Gracies adelentades
bcoos Re: xGallery hem don problemes - 2004/2/9 14:07  
Visita Lloc
336
Webmaster

No si s'enten del tot be el que et refereixes es que el marc de la foto es mostra en tota la seva amplada i no nomes on hi ha foto suposo que deu ser aixo.

Si probes amb el boto dret sobre la imatge veuras que ho reconeix com a imatge, pero si cliques sobre la zona afegida veuras que esta buit es com una zona en blanc en una taula. Suposo que aixo t'ha passat al modificar el tema, per cert molt bo, hi han pocs temes currats de moment per exoops, hi han els de gordons pero son una mica repetitius, aquesta esta molt :-) .

Fes codi de la pagina per veure si es el mateix en els dos casos i si es aixi es cosa del tema, mira de canviar el tema, a exoops pots tenir diferents temes a la carpeta de temes, canvial pel que tens a jjiilt i mira si l'error es mante.
Cranon Re: xGallery hem don problemes - 2004/2/9 20:46  
20
Passava per aquí

Era exactament aquest error el que hem referia, ara mirare de cambiar de tema a veure que tal ;-)

A afegir que existeix una nova versió per el llibre de visites, ja la penjare ja que la pàgina oficial ja no la conserva per descargar i jo ja he afegit les petites traduccions que faltaven ;-)
Cranon Re: xGallery hem don problemes - 2004/2/9 20:57  
20
Passava per aquí

Doncs si, es problema del tema, ara l'altre problema que tinc es que no se el que tinc de fer per solucionaro. Espero que hem puguis ajudar, el tema es una modificacií del imago02, si vols et puc passar el arxiu theme.php
bcoos Re: xGallery hem don problemes - 2004/2/10 11:50  
Visita Lloc
336
Webmaster

Crec que el problema esta a les fulles d'estil, les CSS.

Vaig mirar el codi de la galeria a jjiilt i a la mevaweb i son identics, has de mirar quin atribut d'estil te el tag i comparar les fulles d'estil del tema d'imago i del tema de jiilt.

L'arxiu d'estil esta dintre la carpeta de temes i esta sota la forma *.css
Cranon Re: xGallery hem don problemes - 2004/2/10 12:14  
20
Passava per aquí

Gracies per a la teva resposta, aquesta tarda si tinc temsp mo mirare ;-)
Cranon Re: xGallery hem don problemes - 2004/2/10 19:33  
20
Passava per aquí

Al final m'he tingut que cambiar de tema, ja que el arxiu del estil era de Xoops portat a e-Xoops, i diguessim que era un embolic.

La veritat esk el tema que tinc ara és més fàcil de modificar que l'anterior.
bcoos Re: xGallery hem don problemes - 2004/2/10 20:13  
Visita Lloc
336
Webmaster

Com es diu el tema que fas servir, aquest tambe esta be em sembla que es el que es fa servir a exoops alemanya.

Llistat de temes bons:

- exoopsru
- imago2
- el que fas servir a jiilt, aquest no me'nr recordo com es diu.
- el que fas servir ara.

L'exoopsru es el que fa servir a la pagina e-xoops.com is molt bonic.

A la seccio de webllinks posarem enllaços als temes interessants.

[ Editat per exoops el 2004/2/10 21:14 ]
Cranon Re: xGallery hem don problemes - 2004/2/10 20:26  
20
Passava per aquí

El que fag servir a JJIILT es el mambofake i el que faig servir ara es el ac3blue

bcoos 1.0 [GPL]0.05 Segons | 45 Ordres | 61 Files: 392.36 KB | HTML: 38.13 KB