Obtimitzar el comptador d'entrades/
 username   password   register lostpass
search
Dmoz Català
Main Menu
Principi
Mòdul/Fòrum
Més Recent
Més Vistos
Més Actius

Imatges
Submit
Popular
Més Valorat

Articles
Submit
Arxiu
Entrades

Lluna
FAQ
Descàrregues
Submit
Popular
Més Valorat

Anuncis
Enquestes
Enllaços
Submit
Popular
Més Valorat

Jocs
Informació

Lluna

Quart Minvant

Anuncis Classificats
Restitució 4 Columnes de Puig i Cadafalch
Campions
PuntuacióUsuari
Othello7905jordif
Punts0???
Triler19Xola
Crazycloset164gonix
Nan ball56050bcoos
CC65jordif
Curveball30525bcoos
Recull la neu237Xola
Mahjong2251flexa_es
Memoria1971flexa_es
Expandeix/Comprimeix

Expandeix/Comprimeix
/  Index Fòrum
   /  Mòduls
/  Obtimitzar el comptador d'entrades
Subscriu-te als Missatges
Androide Obtimitzar el comptador d'entrades - 2005/5/1 12:57  
180
Membre resident

Hola a tothom,

He posat un comptador d'entrades en el web però, al meu parer, no fa la funció correcta ja que compta totes les entrades a qualsevol de les planes del web, en el panell de control de les estadístiques ja surten les entrades a les diferents planes del web. La idea seria que només comptes les entrades a la principal. No és que sigui massa important però estaria bé poder-ho canviar.

Algú té idea de com és pot fer?

Sincerament crec que deu ser complicat ja que aquest sistema al estar fet amb php i que tots els mòduls tenen una referència per que surtin en totes les planes. Però si algú té cap idea, la provaria.

Gràcies per endavant
Androide Re: Obtimitzar el comptador d'entrades - 2005/5/1 13:11  
180
Membre resident

Ho he solucionat en part, he posat el mòdul a la banda dreta així no compte les visites a planes "secundaries" però continua comptant la tornada a la plana principal. L'ideal seria comptar entrades absolutes al web. Ja se que es presenta complicat però per provar :-)

Fins aviat
bcoos Re: Obtimitzar el comptador d'entrades - 2005/5/1 13:27  
Visita Lloc
336
Webmaster

Hola,

Si vas a http://www.freehitcounter.net i fas el sign-up tindràs un comptador com el que dius, no compta per pàgines sinó per sessions de visita, si un es connecta i després al cap de tres hores torna llavors si comptará dos visites, però les molt pròximes en el temps només compten com una visita.

Es millor que el coloquis a la banda esquerra o al peu de pàgina com el que tenis de lycos d'aquesta manera compta les diferents pàgines que un lector ha visitat.
Androide Re: Obtimitzar el comptador d'entrades - 2005/5/1 14:50  
180
Membre resident

He fet sing-up, m'han dit que m'enviarant un correu per accedir al servei i encara estic esperant el correu amb la contrasenya per poder accedir-hi. No deu funcionar bé, o he fet alguna cosa mal feta. Ja ho tornaré a provar. Gràcies
bcoos Re: Obtimitzar el comptador d'entrades - 2005/5/1 21:44  
Visita Lloc
336
Webmaster

Mira una mica més tard, no deu ser instantani, un cop t'arribi la clau has de copiar el tros de codi html que vulguis i pujar per FTP el pphlogger.js.

bcoos 1.0 [GPL]0.04 Segons | 45 Ordres | 61 Files: 392.36 KB | HTML: 32.02 KB